Idag är det 20 år sedan jag publicerade mitt första inlägg på denna blogg. Jag kan knappt fatta det själv för det känns ändå som att det vore igår.

Och jag minns väldigt väl varför jag gjorde det, började blogga alltså. Dels har jag alltid tyckt om att skriva och fotografera vilket är en mycket bra kombo för att blogga men dels var jag också väldigt vilsen och visste inte vad jag skulle göra.
Jag hade fått hem min drömhund, en Dobermann, en omplacering på 1 år och 10 månader som enligt uppfödaren var perfekt och utan problem och det var hon inte. Och där stod jag och visste inte vem jag skulle vända mig till.
Jag saknar Lina men jag saknar inte den där tiden i början.
