Hurra ropade Iris

Satt och åt lite sallad till lunch i dag. Njöt av solen och kikade på en rovfågel som cirkulerade på himlen ovanför mig.

Lina tog det lugnt hon också, låg i solen och njöt.

Iris tyckte att vi var tråkiga och kom och sa till att nu är det dags att göra något. Så jag reste mig från stolen, detta gjorde Iris väldigt nöjd och glad, äntligen skulle vi leka eller göra nåt. Hurra! ropade hon.

Lina önskade att vi aldrig hade köpt Iris.
17juni2013

7 svar på ”Hurra ropade Iris”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *